Urządzenie antykorozyjne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • eeuser
    Classic
    • 2008
    • 24

    Urządzenie antykorozyjne

    Chyba dojrzewam do mini-naprawy swojego silnika (nie mogę znaleźć i nie chce mi się już szukać następcy dla Skodziny). Otóż z uwagi na dość znaczne zużycie oleju w mojej czeszce (ostatnio jakieś 0,3-0,4l/1000km) i po przeczytaniu kilku tematów na róznych forach dochodzę do wniosku, ze moje auto ma najprawdopodobniej problem z uszczelniaczami zaworów. Ewentualnie (choć to raczej mało prawdopodobne) wymienić będę musiał pierścienie tłokowe. Powiedzcie mi proszę jakich kosztów mogę się spodziewać? Czy podawana mi kwota minimum 600-700zł za uszczelniacze zaworowe (montaż/demontaż głowicy, planowanie głowicy, uszczelniacze, uszczelka, itp.) plus ewentualnie 500-600zł za pierścionki to poprawna cena?
    Słyszałem, ze są magicy wymieniający uszczelniacze bez zdejmowania głowicy - faktycznie tak się da? I czy znacie kogoś w Warszawie/okolicach, kto może takie coś wykonać?
  • JanuszSz
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 2835
    • Superb II combi (3T5)

    #2
    Urządzenie antykorozyjne

    Czy ktoś się spotkał z takim urządzeniem?Czy z punktu widzenia elektroniki,technologii metali,technologii powstawania korozji istnieje możliwość działania?

    Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

    Komentarz

    • januszcm
      Classic
      • 2007
      • 33

      #3
      wow, jak dla mnie to jest to niemalże to samo co wirus tanzański, albo tez manualny;-)
      cała karoseria każdego praktycznie pojazdu jest podłączona do masy, czyli do minusa akumulatora, a co da podłaczenie elektrody którą "przykleimy" do lakieru podłączonej do minusa? jaka różnica potencjału spowoduje przepływ prądu?? Coś to jak dla mnie śmierdzi przekrętem, no chyba że się mylę i zasada działania tego cudu jest inna :roll:

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        JanuszSz, jednym ze sposobow ochrony antykorozyjnej jest ochrona katodowa badz anodowa (2 rozne typy). To dziala, ale w urzadzeniach przemyslowych, a nie takim czyms za 65zl z groszami.
        Co do korozji metali to jesli nastapi korozja miedzykrystaliczna metalu (najgorsze co moze byc bo golym okiem tego nie widac) to nawet rozaniec nie pomoze A najlepiej byloby powlekac samochody tworzywem sztucznym i moze wtedy polska sol nie zezarla by nam samochodu.
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • JanuszSz
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2835
          • Superb II combi (3T5)

          #5
          Tak właśnie myślałem.Wahałem się czy zadać pytanie,czy od razu umieścić w dziale HUMOR.
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz

          • Techno200
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2005
            • 782
            • Tesla

            #6
            Nie smiejcie sie. Dzisiaj przegladalem instrukcje zbiornika z garaca woda przy piecu i jako zabezpieczenie antykorozyjne jest anoda lub katoda (nie pamietam) z tym ze tam wymienia sie ja co 18 m-ce. Cos to moze dzialac tylko jak skutecznie??? :roll:
            Old Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5

            Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy

            Komentarz

            • westwi78
              RS
              • 2008
              • 2940

              #7
              Zamieszczone przez Techno200
              Cos to moze dzialac tylko jak skutecznie??? :roll:
              no to działa- zamiast zżerać scianke jony żerają te anode - ja widzialem u siebie po dwóch latach zeżartą w 80 %.

              Komentarz

              • ufo
                L&K
                • 2008
                • 1475
                • Octavia III combi (5E5)
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                i ja coś dodam, trochę w tym prawdy jest. nie wiem jak to będzie działać w aucie :shock: znam tę metodę z bojlerów z woda. w celu wyeliminowania kamienia z wody wkłada się takie anody do bojlera od góry. jeśli jest już "zżarty" wyskakuje z obudowy czerwony cypelek. ale jak to ma działać w aucie...trudno mi powiedzieć, może "przyciąga" to rdzę do tych anodek :?: :?: :?:

                Komentarz

                • gg20
                  Classic
                  • 2010
                  • 2

                  #9
                  a ja mam pytanie czy z korozją w octaviach I jest problem? Chodzi mi o takie roczniki jak 2004/5?

                  Komentarz

                  • Zoltar
                    Rider
                    • 2005
                    • 722

                    #10
                    Jeśli ma chlapacze to praktycznie nie
                    www.soft-car.pl
                    www.chiptuning-gdansk.pl


                    - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                    - Wyłączanie DPF
                    - Hamownia Obciążeniowa

                    Komentarz

                    • mikolaj93
                      Rider
                      • 2009
                      • 385
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Zoltar
                      Jeśli ma chlapacze to praktycznie nie
                      Pozostaje jeszcze kwestia tylnej klapy w combi.
                      Załączone pliki
                      Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                      !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                      Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                      UNIDEN USER

                      Komentarz

                      • bosman2004
                        Classic
                        • 2009
                        • 20

                        #12
                        Ten patent działa bardzo dobrze pod jednym warunkiem: zarówno anoda cynkowa jak i ochraniany element stalowy muszą być zanurzone w tej samej cieczy (wodzie). To stosuje się do ochrony części podwodnej kadłuba statków. Jak i pojedynczych elementów np. płetwy sterowej. Są one tak duże że wymiana następuje co ok 4-ry lata. Także w naszych domowych bojlerach powinny być wymieniane.
                        Pozdr. Krzysztof

                        Komentarz

                        • Yarek
                          Elegance
                          • 2005
                          • 992

                          #13
                          Zamieszczone przez ufo
                          i ja coś dodam, trochę w tym prawdy jest. nie wiem jak to będzie działać w aucie :shock: znam tę metodę z bojlerów z woda. w celu wyeliminowania kamienia z wody wkłada się takie anody do bojlera od góry. jeśli jest już "zżarty" wyskakuje z obudowy czerwony cypelek. ale jak to ma działać w aucie...trudno mi powiedzieć, może "przyciąga" to rdzę do tych anodek :?: :?: :?:
                          Rozmawiałem z człowiekiem, który zna się na takich sprawach z racji swojego zawodu. Nie będę próbował powtarzać tego co mówił, bo większość brzmiała dla mnie jak po chińsku :szeroki_usmiech ale podsumowanie brzmiało: "To nie ma prawa działać w samochodzie"
                          . pzdr Jarek
                          aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            Takie cos pamietam dawali do Poloneza, tylko w nich to najczesciej dzialalo odwrotnie, bo zadko w Polonezach dach gnil, a widzialem wlasnie takie z tym urzadzeniem i dach juz ladnie zjadalo :twisted:
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • b-bar01
                              Elegance
                              • 2007
                              • 985
                              • Octavia I (1U2)
                              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Yarek
                              "To nie ma prawa działać w samochodzie"
                              chyba że auto nie ma cynkowanych blach, wtedy może działać.
                              jak juz koledzy pisali, stosuje sie to na statkach a także przy odslonietych konstrukcjach stalowych, np: przęsla mostow lub torowiska
                              *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                              Komentarz

                              • Yarek
                                Elegance
                                • 2005
                                • 992

                                #16
                                Zamieszczone przez b-bar01
                                Zamieszczone przez Yarek
                                "To nie ma prawa działać w samochodzie"
                                chyba że auto nie ma cynkowanych blach, wtedy może działać.
                                jak juz koledzy pisali, stosuje sie to na statkach a także przy odslonietych konstrukcjach stalowych, np: przęsla mostow lub torowiska
                                Z tego co zrozumiałem, w samochodzie nie będzie działać, niezależnie od tego czy blacha jest ocynkowana, czy nie.
                                . pzdr Jarek
                                aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                                Komentarz

                                • gobo
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 34

                                  #17
                                  Miałęm to w Palio bez rewelacji auto miało 8 lat i ślady korozji ale nie ma się tu co dziwić do tego tak jak piszą inni powinno to być zanurzone w wodzie dla tego w instrukcji napisane jest żeby zamontować to w rynienkach ( gdzie spływa woda z auta) a u nas tak znowu nie leje co dziennie uważam to chłyt matekingowy nie warto kaski wywalać. :idea:

                                  Komentarz

                                  Pracuję...